? ??????????????Dark Tree? ????? ?? ???Rating: 4.3 (22 Ratings)??17 Grabs Today. 23831 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Tinkerbell? ????? ?? ???Rating: 4.3 (1590 Ratings)??17 Grabs Today. 82284 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 17, 2008

Aku seorang Wanita

Aku seorang wanita
Yg punya hati dan perasaan.
Mukin aku kelihatan kasar
Tetapi jiwa ku tetap wanita


Aku seorang wanita
Yg tidak bisa bersendirian
Jgn lah aku dibiar tanpa teman
Jgn biarkan daku duka tanpa luahan

Aku seorang wanita
Aku mukin jahat dan hina
Namun aku tetap wanita
Yg perlu belaian kasih sayang

Aku seorang wanita
Yg lemah segalanya
Jgn la dikau salahkan daku
Jikalau aku meluahkan perasaan ku

Aku seorang wanita
Mukin aku kuat dan tabah
Dalam hadapi dugaan hidup
Namun hati wanita tuhan sahaja yang mengetahuinya

Aku seorang wanita
Yg memerlukan teman hidup
Bukan kerana ku tidak bermaruah
Tapi kerana perlukan kasih dan cinta

Aku seorang wanita
Yg tuhan kurniakan kelembutan
Walaubagaimana hati ku membara
Namun jiwa ku tidak tersampai membenci manusia


Aku seorang wanita
Yg punya harga diri dan maruah
Wahai semua jejaka
Jgn kau mempermainkan jiwa kaum hawa


D petik dari:geocities.com

0 comments: